/*****/ /*****/

Taller Formació per a Gestors en resiliència Comunitària Ecològica-Hídrica

04/02/2018 | Montería, Córdoba. Colombia

El Taller "Formació per a Gestors en resiliència Comunitària Ecològica-hídrica" es va realitzar a la ciutat de Montería, Colòmbia, l'1-2 de febrer, organitzat per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC en col·laboració amb la Universitat de Còrdova, la Universitat Pontifícia Bolivariana Seccional Montería i l'Àrea Cultural del Banc de la República Seccional Montería.

• Side event Sustainable Urbanization in the Paris Agreement

02/02/2018 | Malaysia

The RECNET network will organize a Side event session within the WUF 9 on 8th February 17.00-18.00 Room407, in Malaysia.

• Side event Community-Based Urban Resilience

02/02/2018 |

UNESCO Chair on Sustainability will organize a Side event session within the WUF 9 on 13th February 11.00-12.00 Room 402, in Malaysia.

• Workshop Economia Circular a Canarias amb ITC

15/12/2017 | Las Palmas de Gran Canaria

La Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC ha participat amb l'Institut Tecnològic de Canàries en un taller intern sobre Economia Circular amb els principals actors industrials de les Illes Canàries.

Catedra UNESCO de Sostenibilitat