Xarxa Llatinoamerica d’estudis ambientals urbans

La Càtedra UNESCO de Sostenibilitat forma part també des de l’any 2004 de la RedLatinoamerica de EstudiosAmbientalesUrbanos

Aquesta xarxa es fonamenta en la cooperació de universitats, governs locals, institucions i organitzacions no governamentals, per desenvolupar activitats de recerca, gestió i avaluació relacionades amb la sostenibilitat urbana i la millora de la qualitat de vida de les ciutats llatinoamericanes, tenint present la seva diversitat ambiental i sociocultural.

Podreu trobar més informació sobre els membres, activitats i projectes de la Red Latinoamerica de Estudios Ambientales Urbanos a la seva web.

Foto del Encuentro de la Xarxa a Manizales (Colòmbia) , juny 2005

darrera modificació: Abril 2012