2012/04 - Setena Conferència Internacional de Ciències Socials Interdisciplinars

Del 25 al 28 de juny del 2012 es celebrarà la Setena Conferència Internacional de Ciències Socials Interdisciplinars, la qual tindrà lloc a la Universitat Abat Oliba CEU de Barcelona, Espanya, un important centre econòmic i cultural, així com una destinació turística mundial.
La conferència abordarà les pràctiques interdisciplinàries en el centre de les ciències socials, així com les que es donen entre les ciències socials i les ciències naturals, les ciències aplicades i els sectors professionals. El mètode de treball serà multidisciplinar, a través de diversos camps i perspectives, amb el focus situat en els fonaments de les ciències socials.

A més d'una gran llista de ponents plenaris internacionals, la conferència inclourà nombrosos articles, tallers i xerrades de diversos participants, professors i investigadors, als quals animem a enviar una proposta, en espanyol o en portuguès. Si voleu participar podeu enviar la vostra proposta i inscriure en la Conferència. Si la seva proposta és acceptada, l'article enviat serà avaluat per a la posterior publicació a la Revista Internacional de Ciències Socials Interdisciplinars, una revista plenament revisada per parells. En cas que no pugui assistir presencialment, es pot inscriure virtualment, i d'aquesta manera no perdrà la possibilitat d'enviar el seu treball per a la seva revisió i possible publicació a la revista.

Tots els participants poden utilitzar el canal YouTube de la Conferència de Ciències Socials, tant si assisteixen a personalment com si la seva participació és virtual. Per a més detalls, feu clic sobre l'enllaç "Presentacions en Línia" a la pàgina web de la conferència. A més, també podrà participar en un intercanvi d'idees de manera online (de moment, només en llengua anglesa) mitjançant la subscripció al butlletí de notícies mensual, així com a Facebook, Twitter i Flickr en:

La data límit de la següent convocatòria per a l'enviament d'articles (un títol i un breu resum) és el 31 de maig de 2012. Els terminis de properes convocatòries es donaran a conèixer a la pàgina web de la conferència després d'aquesta data. Les propostes es revisaran en un termini de dues setmanes després de la seva recepció. Els detalls complets de la conferència, inclòs un formulari per a l'enviament de propostes, es poden trobar a la pàgina web del congrés:

Esperem rebre la seva proposta i que pugui unir-se a la Conferència de Ciències Socials a Barcelona el juny de 2012.

Informació de contacte:

darrera modificació: Abril 2012