2012/05 - XXI Setmana del Medi Ambient a Terrassa

Aquest any 2012 l’Ajuntament de Terrassa durà a terme del 4 al 12 de juny a la ciutat de Terrassa la XXI edició de la Setmana del Medi Ambient.

Dins de les diferents activitats (gratuïtes) programades trobareu teatre, cinema, conferències, espectacles, exposicions, rutes i visites, tallers, jocs, actes i la Festa de Medi Ambient al Parc de Vallparadís.

A més, trobareu activitats sobre estalvi i eficiència promogudes per centres educatius de la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Terrassa on la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (CUS) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) participés amb la segona Xerrada Reciclar Ciutat Eficiència Energètica.

La xerrada tindrà lloc el dimarts 12 de juny a la Sala Diesel del Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) a la Rambla d'Ègara, 270.

Podeu descarregar el programa d'activitats al següent enllaç:

[1 Mb] Programa XXI Setmana del Medi Ambient a Terrassa

Per a més informació: