2012/06 - Oberta l'admissió per al Màster en Energia, Agroeologia i Territori

Ja està obert el període d'admissió per inscriure's a la primera edició del Màster en Energia, Agroecologia i Territori promogut per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat, la Universitat de Lleida, el Centre for Sustainable Environments, University of Bradford, la Universida de do Estado da Bahia (UNEB), la Universidade Federal da Bahia (UFBA), la Universidad Católica Nuestra Señora de Asunción (UCA), la Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua (UNAN-Managua), el Colegio de Puebla, l'Institut de recerca i Tecnologia Agroalimentària (IRTA).

El Màster en Energia, Agroecologia i Territori, ofereix una formació nova, actual i propositiva, que, des de la perspectiva del nou paradigma de la sostenibilitat, cerca l’especialització dels/as estudiants i professionals en aquests àmbits..

El Màster pretén donar una formació eficient i rigorosa, que permeti el desenvolupament d’una activitat professional en l’especialització cursada, alhora que aporta una visió dels problemes des de la societat, perquè aquesta activitat es connecti a una funció social d’agents de canvi, que contribueixi a la construcció de la sostenibilitat i a l’impuls de processos de transició social.

El Màster és de durada anual a Espanya, Brasil i Nicaragua, i bienal a Paraguai.

Podeu trobar tota la informació a la web:

darrera modificació: Juny 2012