2012/10 - 4ª Setmana de Moràvia. Medellín, Colòmbia

La Setmana de Moràvia és un esdeveniment de trobada ciutadà enfocat a la comunicació i difusió de les activitats emmarcades dins del projecte de transformació socioambiental del Morro de Moràvia (Medellín, Colòmbia), una antiga muntanya d'escombraries que va arribar a tenir una alçada de 35 metres i on van arribar a viure més de 10.000 persones.

El projecte és un referent a nivell local i internacional ja que aborda la problemàtica existent des d'una visió multidisciplinar, involucrant aspectes culturals, urbanístics, de restauració ambiental i de participació social.

Aquesta Setmana de Moràvia forma part del procés de transformació del Morro que s'ha dut a terme, ja des de diversos anys, gràcies a la col·laboració de diferents entitats del Govern i administració pública, universitats, organismes de cooperació internacional i gràcies a la participació activa de la població de Moràvia.

La 4ª edició de la "Setmana de Moràvia", es realitzarà a la ciutat de Medellín, Colòmbia, del 24 al 26 d'octubre de 2012, en diferents llocs com: El Centre de Desenvolupament Cultural de Moràvia i el Jardí Botànic, amb l'objectiu de fomentar la participació dels habitants de Moràvia a les activitats de transformació socioambiental del Morro i la seva àrea d'influència, a través del diàleg directe entre la població i les entitats participants del projecte, amb la finalitat de donar continuïtat a aquest procés que és emblema de la transformació donada en la ciutat Medellín en els últims anys.

Organitzen:

Amb el suport de: