2012/11 - Obertes les inscripcions per REINNOVA SESSIONS

La jornada debatrà el 13 de desembre a Fira Sabadell les estratègies “low cost” de tractament i valorització de residus.
Les inscripcions per al proper REINNOVA SESSIONS, que es celebra el proper 13 de desembre, ja estan obertes. Es poden formalitzar a través de la pàgina web del Congrés www.reinnova.es.

REINNOVA SESSIONS abordarà en aquesta edició un tema de gran actualitat: RESIDUS EN UN NOU ESCENARI ECONÒMIC: ESTRATÈGIES “LOW COST”, EFICIÈNCIA I VALORITZACIÓ. En aquest marc es vol analitzar des de la perspectiva “Low Cost”, noves formes de gestió i tecnologies que permetran abordar les estratègies d’actuació a curt i mig termini en el vigent escenari global.

El preu d’inscripció a la jornada per l’assistent general és de 150 euros, per l’administració pública de 100 euros i per estudiants de 80 euros (70 euros per a grups de més de 5 estudiants).

Amb REINNOVA SESSIONS es dóna continuïtat al Congrés Internacional d’Innovació en la Gestió i Tractament dels Residus Municipals REINNOVA amb una jornada específica i estratègica, generant un espai de debat continu entre el sector públic i privat i fomentant un espai permanent d’intercanvi comercial. Aquest any s’abordaran temes com:

- La nova economia i reptes futurs per a una millor eficiència dels recursos.
- El projecte “Low Cost”.
- La gestió i valorització de les diferents fraccions de residus en pro de l’optimització de costos i el compliment dels compromisos mediambientals.
- L’aplicació de nous sistemes de finançament en el sector residus.
- Oportunitats i reptes de futur en la gestió de residus. Experiències europees d’èxit.

REINNOVA SESSIONS està organitzat pel Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Occidental i l’Agència de Residus de Catalunya, amb la col·laboració de l’Instituto para la Sostenibilidad de los Recursos i la Fundació Fòrum Ambiental.

Podeu descarregar el flyer de la jornada en el següent enllaç:

[1 Mb] REINNOVA Sessions
darrera modificació: Novembre 2012