Sou a: Inici » Notícies » 2013/03 - I seminari la bioenginyera en la reducció de riscos, la recuperació de espais del aigua i la adaptació del canvi al climàtic

Del 13 al 15 de març, al Salón Esmeralda del Club de Ingenieros, a Bogotà Colòmbia, el Fondo de Prevención y Atención de Emergencias de Bogotà - FOPAE, en col·laboració amb la Sociedad Colombiana de Geotecnia, van portar a cabo el Primer Seminari "La bioenginyeria en la reducció de riscos la recuperació d'espais de l'aigua i la adaptacions al canvi climàtic".
El evento, Desarrollado a través de foros, Ponencias, conversatorios y visitas de campo, contando con el acompañamiento de Expertos nacionales e internacionales de los Sectores gubernamental, académico y técnico. La Discusión se orienta en torno al papel que la bioingeniería adquiere a partir del marco de política pública DADO miedo el Programa de Gobierno Bogotá Humana, con la Finalidad de profundizar En algunos de los Principios que fundamentan estas Técnicas, las lecciones aprendidas a través de apoyo aplicaciones en casos reales y apoyo potencial para ser implementadas en Bogotá y la región.
La Cátedra UNESCO de Sostenibilidad de la Universidad Politécnica de Cataluña, a través de la Oficina UPC-TdeA-con sede en el Tecnológico de Antioquia, Medellín, Colombia-, participa como invitada en la presentación e inauguración del evento, así como en la Sesión 6 - Participación comunitaria en el manejo y Recuperación de zonas de alto Riesgo, con la Conferencia "Recuperación socio-ambiental del Morro de Moravia" y el documental "Moravia la ruta de la esperanza".
Para mayor información:
Seminario:
Proyecto de Recuperación socio-ambiental en el Morro de Moravia:
L'esdeveniment, desenvolupat a través de fòrums, ponències, conversatorios i visites de camp, va comptar amb l'acompanyament d'experts nacionals i internacionals dels sectors governamental, acadèmic i tècnic. La discussió es va orientar al voltant del paper que la bioenginyeria adquireix a partir del marc de política pública donat pel Programa de Govern Bogotà Humana, amb la finalitat d'aprofundir en alguns dels principis que fonamenten aquestes tècniques, les lliçons apreses a través del seu aplicació en casos reals i el seu potencial per ser implementades a Bogotà i la regió.
La Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la Universitat Politècnica de Catalunya, a través de l'Oficina UPC-TdeA -amb seu al Tecnológio de Antioquia, Medellín, Colòmbia-, va participar com a convidada en la presentació i inauguració de l'esdeveniment, així com en la Sessió 6, Participació comunitària en el maneig i recuperació de zones d'alt risc, amb la Conferència "Recuperació socioambiental del Morro de Moràvia" i el documental "Moravia la ruta de l'esperança".

Per a més informació:
Seminari:

Projecte de Recuperació socioambiental al Morro de Moràvia:
darrera modificació: Març 2013