Sou a: Inici » Notícies » 2013/03 - Presentació del programa universitari Uni-Huerto Urbano. Salut, seguretat alimentària i combat a la pobresa extrema

Amb la presència de l'Arq. Manuel Fermín Villar Rubio, rector de la Universitat Autònoma de Sant Luis Potosí, el M.I. Jorge Alberto Pérez González, director de la Facultad de Ingeniería i el Dr. Anuar Abraham Kasis Ariceaga, director de la Facultad del Hábitat, dimecres passat 6 març es va signar el conveni de col·laboració entre aquestes Facultats per desenvolupar, en conjunt amb la División de Servicios Estudiantiles, el programa universitari anomenat Uni-Huerto Urbano, programa creat des del projecte Casa viva - Laboratori de mitigació i adaptació davant del canvi climàtic (LaMACC).
A través de la producció d'aliments per a autoconsum, Universitat Hort Urbà busca contribuir a la solució d'alguns dels problemes més grans als quals, com a societat immersa en un món globalitzat, hem d'enfrontar: salut, seguretat alimentària i pobresa extrema. En aquesta primera etapa s'ha capacitat a 25 estudiants de diferents facultats de la UASLP i s'espera en poc temps poder portar el programa a extramurs d'aquesta màxima casa d'estudis.
Per a més informació:
marcos.algara @ uaslp.mx
A través de la producció d'aliments per a autoconsum, Uni-Huerto Urbano busca contribuir a la solució d'alguns dels problemes més grans als quals, com a societat immersa en un món globalitzat, hem d'enfrontar: salut, seguretat alimentària i pobresa extrema. En aquesta primera etapa s'ha capacitat a 25 estudiants de diferents facultats de la UASLP i s'espera en poc temps poder portar el programa a extramurs d'aquesta màxima casa d'estudis. La Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la Universitat Politècnica de Catalunya, conscient de la importància i del valor d'aquesta iniciativa, així com de la dinàmica de treball en xarxa que s'ha generat al voltant de LaMACC, veu en aquest programa institucional de la UASLP un punt de convergència a partir del qual es poden desenvolupar en conjunt projectes de cooperació internacional encaminats a fomentar el Desenvolupament Humà Sostenible.

Per a més informació:

marcos.algara@uaslp.mx