2013/03 - Xerrades Reciclar Ciutat 2013

S'han confirmat els llocs de realització de les Xerrades Reciclar Ciutat 2013.

Després de la gran acceptació i l’èxit d’assistència de les xerrades Reciclar Ciutat 2012, reprenem el cicle 2013 amb 8 xerrades, 5 a Terrassa, 2 a Tortosa i 1 a Barcelona.

Les xerrades d'Aigua i cooperació internacional, Edificació, biodiversitat i salut, Canvi climàtic, Economia circular i Alternatives a la crisi es realitzaran a l'auditori del mNACTEC.

Les xerrades de Moràvia:la ruta de la esperanza i la Privatització de l'aigua: austeritat o sabotatge social es realitzaran a Tortosa, a l'Auditori de la Universitat Rovira i Virgili. Campus Terres de l'Ebre.

La xerrada de Presentació del Documental Moràvia: la ruta de la esperanza es realitzarà a l'Auditori del Centre de Cultura Contemporànea de Barcelona (CCCB).

Podeu obtenir més informació i descarregar el diptic de les xerrades al següent enllaç:

darrera modificació: Març 2013