Sou a: Inici » Notícies » 2013/03 - XVI Seminari Internacional del Programa de Diàleg Nord Sud. La Lluita per la Terra i la Sobirania Alimentària

Del 4 al 6 d'abril a la Casa de l'Espiritualitat Sant Felip Neri a la Ciutat de Barcelona es durà a terme el XVI Seminari Internacional del Programa de Diàleg Nord Sud. La lluita per la Terra i la Sobirania Alimentària organitzada per l'Associació Filosofia de la Terra (CESFN), el ISIS-Institut Eichstätt i la Universitat de Barcelona (UB).
El seminari enfoca la sobirania alimentària com un eix del canvi polític, econòmic, cultural i vital que gran part de la societat reclama. Un dret de les comunitats humanes a garantir, gestionar i tenir cura de l'alimentació com a primera necessitat bàsica i com a primer vincle amb la vida. Un dret de la terra a ser respectada en els seus ritmes, bellesa i biodiversitat. Un dret de les persones a relacionar directament amb el sòl fèrtil que ens sustenta.

El Seminari comptarà amb la participació de ponents experts i reconeguts d'Àfrica, Amèrica Llatina i Europa.

El programa complet del Seminari es pot descarregar en el següent enllaç:

[1 Mb] Programa XVI Seminari Internacional

Per més informació i inscripcions:

Dra. Àngels Canadell
filosofiaterra@gmail.com