2013/05 – 1ª Reunió de Seguiment del projecte LIFE-REAGRITECH

El passat 14 de maig es va celebrar la 1ª Reunió de Seguiment del projecte REAGRITECH a l’edifici TR14 Gaia de la Universitat Politècnica de Catalunya. Barcelona Tech. UPC a Terrassa en la que van participar membres dels 3 partners del projecte coordinat per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC, amb la participació de l’empresa d’enginyeria líder a Espanya, TYPSA, i el Centre Tecnològic LEITAT, i Mariona Salvatella, representant d’ASTRALE GEIE, empresa externa que assisteix a la Comissió Europea en el monitoreig dels projectes del programa LIFE.

Durant l’esdeveniment de seguiment els partners del projecte van fer una presentació de les seves entitats a la representant de la Comissió, seguida d’un breu resum del projecte REAGRITECH LIFE11 ENV/ES/579 (Regeneration and Reuse of runoff and drainage water in agricultural plots by combined natural water treatment systems).

L’objectiu principal de la reunió era fer una revisió de l’estat actual de les accions a realitzar així com de l’estat tècnic i administratiu del projecte. Finalment, es va valorar el pla de comunicació i disseminació de les activitats, detallant les diferents eines utilitzades.

Mariona Salvatella, monitoring expert de l’empresa Astrale GEIE, va fer la presentació del programa LIFE+ i seguidament Jordi Morató, coordinador de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (CUS) de la UPC, i Patricia del Mar Caro, representant de TYPSA, van fer la presentació tècnica i el pla de difusió de l’estat actual del projecte. Finalment, Brent Villanueva, tècnic de la CUS, va presentar l’estat actual financer del REAGRITECH.

Finalment, es conclou treballar al inception report i en el monitoring plan development, els quals es presentaran i aprovaran en la següent reunió del projecte.

darrera modificació: Maig 2013