2013/05 - Presentació del llibre "Reciclar ciutat. Repensar la transformació de les ciutats"

Resultat del treball col·laboratiu entre la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat i la Facultad de Arquitectura de la Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM). La publicació inclou l'opinió i reflexions de destacats experts en la investigació sostenible urbana. El llibre té com a objectiu contribuir al desenvolupament del treball teòric i pràctic de professionals vinculats a la construcció i planejament de la ciutat, mitjançant la difusió d'aportacions realitzades en el context llatinoamericà.
El passat divendres 24 de maig el Dr. Jordi Morato i el Dr. Hermilo Salas van presentar el llibre, a les instal·lacions de la Facultad de Arquitectura de la UNAM, a Ciutat de Mexic.

El llibre es pot adquirir en versió e-book, a través de la plataforma www.todoebook.com i en format paper a llibreries del Corte Inglés, Ghandi, Amazon, etc.

Kit-book

darrera modificació: Juny 2013