2013/05 - Taula Rodona Crisi Política i Escenari Pos-electoral a Paraguai

El proper dijous 30 de maig 2013 a la ciutat de Barcelona, El Grup d'Investigació i Drets Humans de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat, El Centre d’Estudis Rurals Interdisciplinaris, l’Organització Collectif Paraguai (París) i la Coordinadora Nacional d'Organitzacions de Dones Treballadores Rurals i Indígenes realitzaran la “Taula Rodona Crisi Política i Escenari Pos-electoral a Paraguai”.

La taula rodona tindrà lloc a la Sala d’actes de l’Escola Universitària d’Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona al C/Comte d’Urgell, 187.

darrera modificació: Maig 2013