2013/05 - XXII Setmana del Medi Ambient de l'Ajuntament de Terrassa

La XXII Setmana del Medi Ambient es celebrarà entre els dies 3 i 9 de juny a la ciutat de Terrassa. El tema fonamental anirà a l’entorn del projecte de l’Anella Verda de Terrassa, fent referència a vectors ambientals, com residus, tinença responsable d’animals, horts urbans, consum responsable, energia.
2013/05 - XXII Setmana del Medi Ambient de l'Ajuntament de Terrassa

Il·lustració: Adrià Panadès. 2n ESO Escola Tecnos.

Les activitats programades busquen conscienciar a la població dels problemes medi ambientals a la ciutat.

Podeu descarregar el programa de la Setmana en el següent enllaç:

[1Mb] Programa

Per més informació podeu accedir-hi a la pàgina web de l'Ajuntament de Terrassa:

darrera modificació: Maig 2013