Sou a: Inici » Notícies » 2013/06 – Xerrada Reciclar Ciutat 2013. Repensar la transformació, cap a una gestió sostenible del territori

El dilluns 10 de juny a la ciutat de Barcelona, la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (CUS) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i l’Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona (ELISAVA), han realitzat la “Xerrada Reciclar Ciutat: Repensar la transformació, cap a una gestió sostenible del territori” dins del marc del Diploma de Postgrau en Disseny, Imatge i Arquitectura i del Diploma de Postgrau en Ecohàbitat. Disseny de l'habitatge Ecoeficient a Barcelona.

Font: ELISAVA

S’ha parlat sobre una sèrie d’experiències amb èxit al voltant del món i d’algunes de les “eines” emprades per a portar-les a terme, especialment de les relacionades amb el cicle hidrològic a les ciutats.

La reunió ha tingut lloc a la 1ª planta de la Sala Aleix Carrió a la Rambla 30-32. 08002. Barcelona.

Podeu descarregar el programa de la Xerrada al següent enllaç:

[1 Mb] Programa

Podeu veure el vídeo de la xerrada al següent enllaç:

darrera modificació: Juny 2013