Sou a: Inici » Notícies » 2013/07 - Inauguració de l'exposició l'aigua que treu la fam a la Fàbrica del Sol de l'Ajuntament de Barcelona

El dilluns 8 de juliol del 2013 es va inaugurar a la Sala d'Exposicions Temporals de la Fàbrica del Sol de l'Ajuntament de Barcelona l'exposició "L'aigua que treu la fam", organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat.

La Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (CUS) de la Universitat Politècnica de Catalunya-BarcelonaTech (UPC) i la Fàbrica del Sol de l'Ajuntament de Barcelona, han inaugurat el 8 de juliol a les 12:00 hores l'exposició "L'aigua que treu la fam".

L'objectiu principal de l'exposició és evidenciar la importància de dur a terme una gestió sostenible de l'aigua, com part de les capacitats necessàries per assegurar la productivitat del territori, tant a nivell urbà com a nivell rural, en les diferents escales (local, regional, etc.), així com la importància que té en la disminució de la vulnerabilitat davant les amenaces climàtiques i ambientals a què s'enfronten les comunitats. També, pretén augmentar la consciència del públic universitari quant a la importància de l'existència i la cura de l'aigua.

En síntesi, es pretén transmetre una visió propera de la gestió integral i sostenible de l'aigua, ressaltant la seva importància dins l'àmbit de la sobirania alimentària mitjançant dos exemples reals coordinats per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat a través del Grup de Gestió Sostenible de l'Aigua (AquaSost ): 1) la transformació socioambiental del "Morro de Moràvia" a Medellín (Colòmbia) i 2) el projecte de sanejament sostenible i reutilització d'aigua regenerada al semiàrid del nord-est del Brasil.

L'exposició es pot visitar a "La Fàbrica del Sol", Passeig Salvat Papasseit, 1. 08003. Barcelona, ​​de dimarts a divendres de 10 a 14 hores i de 16:30 a 20 hores, i els dissabtes de 10 a 14 hores i de 16 a 19 hores. Durant el mes d'agost es pot visitar de dimarts a divendres de 10 a 14 hores.

La mostra estarà oberta fins al 3 de setembre del 2013.

darrera modificació: Juliol 2013