Sou a: Inici » Notícies » 2013/12 – Presentació del volum nº14 Revista Sostenible? Alternatives a la Crisi dins del Cicle de Xerrades Reciclar Ciutat 2013

El proper dimecres 11 de desembre a la ciutat de Terrassa, la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (UNESCOSOST) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la Fundació Mina Aigües de Terrassa i el Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Terrassa (mNACTEC), organitzen la “Presentació del volum nº14 de la Revista Sostenible? Alternatives a la Crisi dins del Cicle de Xerrades Reciclar Ciutat”.

La Revista Sostenible? és una revista de comunicació i diàleg plurisciplinar de nivell universitari sobre l'estat actual del pensament en relació a les humanitats, les ciències i les tecnologies des de la perspectiva de la sostenibilitat, la globalització i, en general, de les reflexions, anàlisis i propostes sobre l'estat del món actual.

L’objectiu d’aquest esdeveniment és reflexionar sobre les ciutats, sobre els seus cicles metabòlics i les bones pràctiques del dia a dia. Es pretén aprofundir sobre les alternatives que actualment s’estan assumint per fer-li front a l’actual crisi que està vivint la nostra societat i debatre sobre les alternatives han sorgit per fer-li front a la crisi.

La benvinguda i presentació de l'acte, serà a càrrec de Jordi Torredemer, Director de la Fundació Mina Aigües de Terrassa i de Beatriz Escribano, representant de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC.

El programa de la xerrada serà:

18:45h – Jordi Torredemer i Beatriz Escribano – Benvinguda i presentació Fundació Mina Aigües de Terrassa.

19:00h – Beatriz Escribano – Presentació de la Revista Sostenible?

19:15h – Arcadi Oliveres – Xerrada sobre les Alternatives a la Crisis.

20:00h – Arcadi Oliveres – Reflexions, conclusions, preguntes.

L’esdeveniment tindrà lloc a l’auditori del Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), a la Rambla d'Ègara, nº 270, Terrassa, Barcelona a les 18:45 h (accés gratuït).

darrera modificació: Desembre 2013