Sou a: Inici » Notícies » 2014/01 - Inauguració de l'exposició l'aigua que treu la fam al Casal de Barri Can Massallera de l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat

El dilluns 13 gener 2014 es va inaugurar a la Sala d'Exposicions Temporals del Casal de Barri Can Massallera de l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat l'exposició "L'aigua que treu la fam", organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat.

La Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (UNESCOSOST) de la Universitat Politècnica de Catalunya-BarcelonaTech (UPC) i la Unitat de Cooperació, Solidaritat i Pau de l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat, han inaugurat al Casal de Barri Can Massallera el 13 de gener a les 9:00 hores l'exposició "L'aigua que treu la fam".

L'objectiu principal de l'exposició és evidenciar la importància de dur a terme una gestió sostenible de l'aigua, com part de les capacitats necessàries per assegurar la productivitat del territori, tant a nivell urbà com a nivell rural, en les diferents escales (local, regional, etc.), així com la importància que té en la disminució de la vulnerabilitat davant les amenaces climàtiques i ambientals a què s'enfronten les comunitats. També, pretén augmentar la consciència del públic universitari quant a la importància de l'existència i la cura de l'aigua.

En síntesi, es pretén transmetre una visió propera de la gestió integral i sostenible de l'aigua, ressaltant la seva importància dins l'àmbit de la sobirania alimentària mitjançant dos exemples reals coordinats per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat a través del Grup de Gestió Sostenible de l'Aigua (AquaSost ): 1) la transformació socioambiental del "Morro de Moràvia" a Medellín (Colòmbia) i 2) el projecte de sanejament sostenible i reutilització d'aigua regenerada al semiàrid del nord-est del Brasil.

L'exposició es pot visitar al "Casal de Barri Can Massallera", c/ Mallorca, 30. 08830. Sant Boi de Llobregat, de dilluns a divendres de 9 a 22 hores, i els dissabtes i diumenges de 10 a 14 hores i de 17 a 21 hores.

La mostra estarà oberta fins al 30 de març del 2014.

darrera modificació: Gener 2014