2014/03 - Exposició apropar-se al Desenvolupament Humà a la ETSEIAT

El dimarts 25 de març s’ha inaugurat a Escola Tècnica Superior d'Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), l'exposició titulada: "Apropar-se al Desenvolupament Humà", organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (UNESCOSOST) amb el suport de l'Ajuntament de Terrassa i de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET).

L'objectiu principal de l'exposició és divulgar el concepte de desenvolupament humà a la societat coneixent els diferents índexs d’avaluació i els seus resultats des d’un nivell més local (Terrassa) a un nivell més global (mon).

La mostra es compon de 10 pòsters, els quals expliquen i comparen els índex de desenvolupament humà sostenible (IDH) i l’índex de sostenibilitat social (ISS) a nivell de l’Estat Espanyol, Catalunya i Terrassa, amb la finalitat de mostrar les tendències i possibles escenaris de futur. Finalment, s’explica l’índex del planeta feliç (IPF) en les seves tres dimensions (benestar percebut, esperança de vida i petjada ecològica).

Això pretén apropar i sensibilitzar a la ciutadania de Terrassa al coneixement del desenvolupament humà sostenible.

L'exposició estarà oberta a partir del 25 de març fins al 30 d’abril del 2014.

darrera modificació: Març 2014