Sou a: Inici » Notícies » 2014/06 – Obert el Call for Papers para la Revista Internacional de Sostenibilidad, Tecnología y Humanismo

La Càtedra UNESCO de Sostenibilitat invita a investigadors, tècnics i professors universitaris a presentar articles inèdits per incloure'ls en el novè número de la Revista Internacional de Sostenibilidad, Tecnología y Humanismo, que es publicarà al desembre de 2014.

Els textos han de ser redactats en anglès, castellà, català o portuguès i contenir material no publicat ni presentat per a la seva publicació a cap altra mitjà de difusió. La temàtica haurà de  ser relacionada amb les interseccions entre la sostenibilitat, la tecnologia i l'humanisme. Entenem que el públic fonamental de la revista es llatinoamericà, sense tancar la porta a d'altres autories, majoritàriament des dels camps de l'enginyeria, arquitectura, economia, biologia, sociologia i filosofia.

La Revista Internacional de Sostenibilidad, Tecnología y Humanismo pretén ser un espai per donar a conèixer experiències i aportacions inèdites dins de l'àmbit de la sostenibilitat, el desenvolupament d'eines i l'estudi de processos socials i tecnologies que contribueixin de forma significativa a la sostenibilitat. La revista es publicarà solament en versió electrònica i serà accessible de forma gratuïta.

Els articles han de ser enviats per correu electrònic a brent.villanueva@upc.edu i a catedra.unesco.sostenibilitat@gmail.com. La data límit de recepció dels treballs és el 31 d'octubre de 2014, després de la qual el consell de redacció de la revista seleccionarà un màxim de 15 articles entre las propostes rebudes. A finals d'octubre es notificarà als autors la opinió dels experts externs sobre el seu article i les correccions que hi hauran de realitzar, si el veredicte és favorable.

La revista és accessible a http://upcommons.upc.edu/revistes/handle/2099/1495 i les instruccions per als autors es poden consultar a: http://revistes.upc.edu/ojs/index.php/STH/about/submissions#authorGuidelines

(1 Mb) Call for papers castellano

(1 Mb) Call for papers catalan