You are here: Home » Notícies » 2014/12- Presentació del volum nº 15 de la Revista Sostenible? Corrupció dins del Cicle de Xerrades Reciclar Ciutat 2014
Document Actions

El proper dijous 18 de desembre a la ciutat de Terrassa, la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (UNESCOSOST) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la Fundació Mina Aigües de Terrassa i el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Terrassa (mNACTEC), organitzen la “Presentació del volum nº15 de la Revista Sostenible? Corrupció?” dins del Cicle de Xerrades Reciclar Ciutat”.

La Revista Sostenible? és una revista de comunicació i diàleg plurisciplinar de nivell universitari sobre l'estat actual del pensament en relació a les humanitats, les ciències i les tecnologies des de la perspectiva de la sostenibilitat, la globalització i, en general, de les reflexions, anàlisis i propostes sobre l'estat del món actual.

L’objectiu d’aquest esdeveniment és reflexionar sobre les ciutats, sobre els seus cicles metabòlics i les bones pràctiques del dia a dia. Es pretén aprofundir sobre l’estat actual de la corrupció a la nostra societat.

La benvinguda i presentació de l'acte, serà a càrrec de Roser Bifet, de mNACTEC i de Beatriz Escribano, representant de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC.

El programa de la xerrada serà:

18:45 – Roser Bifet i Beatriz Escribano - Benvinguda

19:00 – Beatriz Escribano - Presentació de la Revista Sostenible? Corrupció

19:15 – Josep Pont – Xerrada poden tan sols l'aplicació del dret i de les lleis corrompre la corrupció?

20:00 - Reflexions, conclusions preguntes.

L’esdeveniment tindrà lloc a la Sala Diesel del Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), a la Rambla d'Ègara, nº 270, Terrassa, Barcelona a les 18:30 h (accés gratuït).

last modified : December 2014
RSS RSS  Accessibility  Disclaimer   UNESCO Sustainability Chair.