Notícies del lloc
2014/12- Presentació del volum nº 15 de la Revista Sostenible? Corrupció dins del Cicle de Xerrades Reciclar Ciutat 2014
El proper dijous 18 de desembre a la ciutat de Terrassa, la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (UNESCOSOST) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la Fundació Mina Aigües de Terrassa i el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Terrassa (mNACTEC), organitzen la “Presentació del volum nº15 de la Revista Sostenible? Corrupció?” dins del Cicle de Xerrades Reciclar Ciutat”.
2014/06 – Obert el Call for Papers para la Revista Internacional de Sostenibilidad, Tecnología y Humanismo
La Càtedra UNESCO de Sostenibilitat invita a investigadors, tècnics i professors universitaris a presentar articles inèdits per incloure'ls en el novè número de la Revista Internacional de Sostenibilidad, Tecnología y Humanismo, que es publicarà al desembre de 2014.
2014/07 - MuSIASEM Training and Discussion Days
September 8-10, 2014: MuSIASEM Training and Discussion Days
2014/04 - De Rio 92 a París 2015: Seminari per a conèixer i incidir en les negociacions internacionals sobre el Canvi Climàtic
Divendres 9 de maig, de 16 a 20h, a la Sala d’Actes de l’Escola Universitària d’Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona, EUETIB (l’Escola Industrial de Barcelona).
2014/04 - Xerrada Reciclar Ciutat 2014: Gestió de Residus
El proper 24 d'abril a la ciutat de Terrassa, la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC , l'Ajuntament de Terrassa, el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) i el Tecnològic d'Antioquia (TdeA) , faran la segona Xerrada Reciclar Ciutat 2014: Gestió de Residus.
2014/03 - Exposició apropar-se al Desenvolupament Humà a la ETSEIAT
El dimarts 25 de març s’ha inaugurat a Escola Tècnica Superior d'Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), l'exposició titulada: "Apropar-se al Desenvolupament Humà", organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (UNESCOSOST) amb el suport de l'Ajuntament de Terrassa i de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET).
2014/02 - Xerrada Reciclar Ciutat 2014: Economia Circular i Desenvolupament Territorial
El 27 de febrer a la ciutat de Terrassa, la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat, l'Ajuntament de Terrassa i el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), han realitzat la primera Xerrada Reciclar Ciutat 2014: Economia Circular i Desenvolupament Territorial a càrrec de Nicola Tollin.
2013/05 - Exposició apropar-se als desequilibris a la FOOT
El dilluns 3 de març s’ha inaugurat a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), l'exposició titulada: "Apropar-se als desequilibris", organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (CUS) amb el suport de l'Ajuntament de Terrassa, del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC, i de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET).
2014/03 - Exposició apropar-se al Desenvolupament Humà a la EET
El dimarts 4 de març s’ha inaugurat a l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), l'exposició titulada: "Apropar-se al Desenvolupament Humà", organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (UNESCOSOST) amb el suport de l'Ajuntament de Terrassa i de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET).
2014/02 - Exposició apropar-se al Desenvolupament Humà a la FOOT
El dimarts 18 de febrer s’ha inaugurat a Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), l'exposició titulada: "Apropar-se al Desenvolupament Humà", organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (UNESCOSOST) amb el suport de l'Ajuntament de Terrassa i de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET).
darrera modificació: Abril 2014