Sou a: Inici » Notícies » 2011/6 - FLACAM i la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC organitzen el I Congrés Internacional "Els camins de la sostenibilitat, experiències innovadores"

Per tal de revisar el pensament, posar en discussió la sostenibilitat i identificar camins que condueixin cap a les bones pràctiques projectuals i el disseny de polítiques sostenibles per als territoris llatinoamericans, el Fòrum Llatinoamericà de Ciències Ambientals (FLACAM), convoca el Congrés "Els camins de la sostenibilitat. Experiències innovadores", que es realitzarà a la ciutat de Bilbao, País Basc durant els dies 15, 16 i 17 de juny de 2011. L'organització del Congrés anirà a càrrec de la Universitat del País Basc / Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU) i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Amb antelació al Congrés de Bilbao, s'han realitzat Congressos preparatoris Nacionals a Mèxic (2009) i a Cuba, Colòmbia i Argentina (2010), que han servit per a realitzar les aportacions de les diferents seus de FLACAM.

Seran tres dies intensos, amb notables expositors de diferents àmbits i nacionalitats que tractaran de compartir experiències sobre la temàtica que ens ajudi a fixar rumbs per als propers anys.