2011/10 - Inauguració 11 oct Expo L'aigua que treu la Fam al mNACTEC

El Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) inaugura dimarts 11 d’octubre, a les 13 hores, l’exposició “L’aigua que treu la Fam” organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC, Acció contra la Fam, el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya i l’Ajuntament de Terrassa (Solidaritat i Cooperació Internacional).

“L’aigua que treu la Fam” és una exposició dedicada a la sostenibilitat que pretén conscienciar-nos sobre la importància de l'existència i la cura de l'aigua, de manera que, com a individus, siguem capaços de veure el que podem aconseguir mitjançant la correcta gestió sostenible d'aquest vital recurs. La mostra estarà oberta fins al 29 d’abril del 2012 i durant aquest període s’organitzaran activitats: xerrades, vídeo fòrum, visites guiades, taller de l’aigua per a escolars, etc.

Demanem la vostra col·laboració per fer difusió de l’exposició, tot convidant a la inauguració totes les persones del vostre col·lectiu interessades en aquest tema. A l’acabar l’acte inaugural s’oferirà un pica-pica de comerç just.

Més informació a: www.mnactec.cat · http://www.upc.edu/ccd/noticies/exposicio-201claigua-que-treu-la-fam201d · www.mercadohambre.org

[1 mb] Invitació exposició l'aigua que treu la fam