2011/11 - Jornada de Presentació Informe PNUD 2011 en català

Ens plau convidar-vos a l'acte de presentació "Informe sobre el Desenvolupament Humà 2011. Sostenibilitat i equitat: un futur millor per a tothom" organitzat per l’Associació per a les Nacions Unides a Espanya (ANUE), el Centre UNESCO de Catalunya (UNESCOCAT) i la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC, amb el patrocini de Agencia Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD)

Obertura

Sr. Daniel López Codina, director del Centre de Cooperació al Desenvolupament

(Universitat Politècnica de Catalunya)

Sr. Enric Carrera, Càtedra UNESCO de Sostenibilitat

Sr. Carles Llorens, director general de Cooperació al desenvolupament. Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament

Presentació de l’Informe sobre el desenvolupament humà 2011 del Programa de les Nacions Unides per al Desenvolupament (PNUD)

Sr. Adam Rogers, assessor principal de Comunicació Estratègica

Oficina de Coordinació del PNUD a Ginebra

Debat obert

Cloenda

L'acte tindrà lloc el proper 23 de novembre de 2011, a les 12.30 hores a Sala d’Actes de l’Escola Universitària d’Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (C/Urgell, 187- Barcelona).

Podeu descarregar el díptic de la presentació al següent enllaç:

[1 Mb] Jornada de presentació IDH 2011 en català

Per accedir a la documentació utilitzada en aquesta Jornada, anar a la pestanya PUBLICACIONS, del menú arrel.