2011/12 - Nemo Barcelona Arranca

¡Nemo ha arribat a Barcelona! El nou equip Nemo Barcelona arranca amb un interessant projecte, RECICLAR CIUTAT (RE_C), que consisteix en una sèrie d'esdeveniments relacionats amb el desenvolupament sostenible i el PREMI RECICLAR CIUTAT. L'objectiu del premi és destacar projectes que representen un èxit sostenible en entorns urbans, especialment als països en desenvolupament. Mitjançant l'ús de la base de dades Nemo RE_C, el PREMI RECICLAR CIUTAT vol reconèixer i avaluar projectes destacables. A aquest efecte, es determinaran set categories de temes que s'avaluaran per determinar el seu impacte i transcendència.

Nemo Barcelona es constitueix amb la col·laboració de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (CUS) de la Universitat Politècnica de Catalunya i alguns dels seus membres associats, tals com Barrinar cap a la Sostenibilitat (“Barrinar cap a la Sostenibilitat”). A més de RE_C, NEMO Barcelona es centrarà en esdeveniments de promoció del desenvolupament sostenible, la gestió sostenible de l'aigua i l'agricultura urbana.

L'objectiu de RE_C no és solament de caràcter local, sinó que pretén expandir-se a nivell global. Es tracta de fomentar el desenvolupament humà sostenible, però alhora de proporcionar exemples, aprofundir i intercanviar experiències i coneixement. Per a això, la base de dades Nemo RE_C es pretén utilitzar com una llançadora per a altres equips NEMO amb projectes en desenvolupament i, alhora, fomentar la comunicació i l'intercanvi entre tots els components de la comunitat Nemo.

El llançament públic de Nemo Barcelona es realitzarà en un esdeveniment en col·laboració amb el Museu de Ciència i Tecnologia de Catalunya (mNACTEC, http://www.mnactec.cat), el 14 de desembre del 2011.

En les següents actualitzacions informarem d'aquest esdeveniment, així com de les últimes notícies relacionades amb RECYCLING CITY i possibles nous projectes de Nemo Barcelona.

No perdeu de vista les nostres novetats a la pàgina web: (NEMO, http://www.noemissionmonday.com/community/). Estem molt il·lusionats amb el començament d'aquest nou viatge!