Sou a: Inici » Notícies » 2011/07 - Oberta l'admissió per al Mòdul-Curs de mitigació d'emissions. Negociacions multilaterals actuals: de Bali 2007 a Durban 2011 i Rio 2012

Ja està obert el període d'admissió per inscriure's al Mòdul-Curs de mitigació d'emissions. Negociacions multilaterals actuals: de Bali 2007 a Durban 2011 i Rio 2012 promogut per l'Escola virtual "Formar-se per actuar" (ev.upc.wdgpa.org).

Ja està obert el període d'admissió per inscriure's al Mòdul-Curs de mitigació d'emissions. Negociacions multilaterals actuals: de Bali 2007 a ​​Durban 2011 i Rio 2012 promogut per l'Escola virtual "Formar-se per actuar" (ev.upc.wdgpa.org).

L'escola ofereix formació, en continguts i instruments, per actuar en diferents àrees temàtiques característiques de l'actual cruïlla humanitat-terra.

Des del proper 9 al 22 de juliol s'oferirà/impartirà virtualment (en format de teleformació a través d'una plataforma Moodle).

Tota la informació sobre l'escola, el curs i la matrícula, es troba a: