2011/10 - Oberta l'admissió per al Seminari d’Introducció a la filosofia intercultural

La filosofia intercultural parteix del pluralisme de visions del món i aspira a restablir l’equilibri entre cultures des d’un diàleg de sabers en condicions d’igualtat. És una filosofia social i política compromesa amb l’alliberament de la humanitat i del món. Una filosofia que posa en pràctica l’escolta de l’altre.

Amb una metodologia participativa i inclusiva, el seminari vol introduir la filosofia intercultural com ajut teòric i pràctic per tal d’ interpretar el món actual en llur diversitat i per actuar de manera convivencial i dialógica amb la pluralitat cultural i religiosa que el caracteritza.

Adreçat: a tothom qui estigui interessat en la superació de l’eurocentrisme, el monoculturalisme i en la justicia social.

Imparteix: Raúl Fornet-Betancourt

Organitza: Casa d’Espiritualitat Sant Felip Neri

Adreça: Nena Casas 37-47. 08017 Barcelona

Dates: 28 i 29 d’octubre de 2011