Sou a: Inici » Notícies » 2012/03 - Participació de la CatUNESCO de Sostenibilitat en la trobada mundial PLANET UNDER PRESSURE

La Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la Universitat Politècnica de Catalunya, representada pel seu coordinador, el Dr Jordi Morató, ha estat convidada a participar per la Corporació MALOKA en l'esdeveniment: PLANET UNDER PRESSURE.
maloka1maloka2

PLANET
UNDER PRESSURE és una trobada mundial que té com a objectiu generar reflexions i discussions entre la ciutadania sobre diferents problemàtiques ambientals. L'esdeveniment principal es durà a terme a Londres en col·laboració amb membres de l'Association of Science - Technology Centers (ASTC), tenint com objectiu reunir un seguit d'iniciatives per a ser presentades a la cimera Rio+20.
La Corporació Maloka, tenint com a referent el Dia Mundial de l'Aigua -celebrat el 22 de març- i sota el marc de Planet Under Pressure, organitza el fòrum Som Aigua, esdeveniment obert al públic en general, acadèmic i especialitzat, que té com a objectiu generar debat sobre les pressions, ocasionades per l'accés a l'aigua potable i al recurs hídric, a les quals es troba sotmès el planeta.

En aquest fòrum, la CatUNESCO presentarà el treball que desenvolupa per tal de garantir l'accés a l'aigua potable i la preservació del recurs.

El fòrum
Som Aigua es durà a terme al Cinema Dom de MALOKA el dimecres 28 de març a les 15:00 hores, Colòmbia.

Per a més informació consultar:

Podeu descarregar el cartell de l'esdeveniment en el següent enllaç:

[1 Mb] Cartell