2010/11 - RECICLAR CIUTAT. CIUTATS I REGIONS DAVANT DEL CANVI CLIMATIC.

El dia 11 de novembre a la ciutat de Terrassa es durà a terme la jornada de debat RECICLAR CIUTAT: Ciutats i regions davant del canvi climàtic, organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat, en col•laboració amb la Fundació Mina d'Aigües de Terrassa i l'Ajuntament de Terrassa.

El dia 11 de novembre a la ciutat de Terrassa es durà a terme la jornada de debat RECICLAR CIUTAT: Ciutats i regions davant del canvi climàtic, organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat, en col·laboració amb la Fundació Mina d'Aigües de Terrassa i l'Ajuntament de Terrassa.

L’objectiu d’aquest esdeveniment es fomentar l'estudi i la recerca dels efectes del canvi climàtic a les ciutats i regions del nostre entorn i a nivell global, analitzant les principals actuacions per a l'adaptació a nivell local.

Aquesta jornada compta amb la presencia dels representants dels organismes involucrats, així com la participació destacable de la Directora Regional Adjunta del PNUMA a Llatinoamericà i el Carib, la Dra. Mara Murillo, amb la presentació d’un nou enfocament per la adaptació i mitigació del canvi climàtic al medi urbá.

El lloc de reunió serà la Sala de Conferències de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa, al Carrer Colom, nº 1 a les 18 hores.