2011/11 - La Sostenibilitat a les Universitats de l´Estat espanyol (seminari intern)

Dia: 18 novembre 2011, Lloc: Universitat Politècnica de Catalunya
Seminari intern organitzat per l’ODG, de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat - Universitat Politècnica de Catalunya, amb la participació de investigador/es i docents de diferents universitats de l´Estat espanyol (Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat de Girona, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Autonoma de Barcelona, Universitat de Barcelona, Universitat de les Illes Balears, Euskal Herriko Unibertsitatea, Universidad Autonoma de Madrid, Universidad Politecnica de Madrid, Centro Complutense de Estudios e Investigaciones Medioambientales, Universidad Pablo de Olavide).

Es tracta de poder establir les bases d´una reflexió col·lectiva sobre, per exemple, com afecta a la qualitat i tipus de resultats l'origen del finançament de la investigació i d´altres activitats universitàries com la docència i les pràctiques laborals del/as estudiants. Creiem que en el context actual, el treball a l´àrea de la sostenibilitat fomentada des de la Universitat, ha de nodrir un constant qüestionament que permeti a l´espai acadèmic assumir de la millor manera possible el seu paper històric d´avançar cap a la justícia social i ambiental global.

El seminari s’ha pogut realitzar gràcies al suport del Departament d´Economia i Coneixement (Generalitat de Catalunya).