2011/09 - ULTIMA HORA. Canvis AL PROGRAMA. Cicle de Xerrades Reciclar Ciutat 2011.

S'han confirmat els ponents i els llocs de realització de les Xerrades Reciclar Ciutat 2011 per a la tardor-hivern del 2011

Després de la gran acceptació i l’èxit d’assistència de les xerrades Reciclar Ciutat durant el primer quadrimestre de l'any, reprenem el cicle per aquesta tardor-hivern amb 4 xerrades, 3 a Terrassa i 1 a Barcelona.

Les xerrades de tecnologies verdes, energia neta i edificació sostenible es realitzaran a l'auditori del mNACTEC, com activitats complementàries a l’exposició "L'aigua que treu la fam" organitzada conjuntament entre Acció contra la Fam i la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC.

La xerrada d'educació alternativa es realitzarà a Barcelona, a l'Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB).

Les dates de les xerrades seran les següents:

Terrassa:

Tecnologies Verdes - 26 Octubre

Energia Neta - 23 Novembre

Edificació Sostenible - 14 de Desembre

Barcelona:

Educació Alternativa - 30 Novembre

Us adjuntem el díptic amb la descripció de les xerrades:

[17 MB] Díptic Reciclar Ciutat tardor-hivern