2010/11 - Vídeo-Fórum. “BAHALA Na: Prevenció de Catàstrofes Naturals a Filipines”

La Càtedra UNESCO de Sostenibilitat organitza, conjuntament amb l'ONG "Acció Contra la Fam", el Video-Forum "Bahala Na: prevenció de catàstrofes naturals a Filipines", on es reflexiona sobre la vulnerabilitat de les poblacions als canvis climàtics, en particular el cas dels països en vies de desenvolupament com Filipines.

Aquesta activitat es planteja com part dels esforços per augmentar la capacitat de respondre als desastres naturals per part de les poblacions que es troben més exposades a patir conseqüències graus, degut a les pertorbacions del clima a nivell global. Així mateix, es tracta d'augmentar la difusió d’aquests problemes, per fomentar l’elaboració de propostes que ajudin a disminuir aquesta vulnerabilitat, amb l'evolució de la capacitat de resposta dels grups més afectats.

La xerrada es farà en el marc del Màster de Sostenibilitat de la UPC, el dia 30 de novembre a las 16 hores, a l’Escola d’Enginyeria de Terrassa, on es presentarà l’organització d'Acció Contra la Fam i el context d’aquest documental, per donar lloc a la seva projecció i finalitzant amb un espai per el diàleg a mena de taula rodona
.

Word [153 KB] Programa Vídeo Forum