Butlletí electrònic. Dinàmica de Sistemes

Presentació

El "Butlletí de Dinàmica de Sistemes" té per principal objectiu la difusió de les activitats del propis alumnes en aquest camp, i esta obert a altres aportacions relacionades amb la metodologia o bé amb el desenvolupament sostenible.El seu contingut consta en primer lloc de una entrevista a persones rellevants de les ciències de la complexitat en general, o la Dinàmica de Sistemes en particular. A continuació hi ha un grup de treballs de diverses temàtiques, per tal de mostrar les aplicacions pràctiques. Per últim s'inclou informaciód'alguna publicació recent, anunci de congressos, etc.

El Butlletí es va iniciar el Juny de l'any 2002 i la seva periodicitat es trimestral, el que permet la necessària selecció dels treballs i aportacions rebuts, garantint un alt nivell en la qualitat dels treballs presentats.Col·laboren en la seva realització Joan MartínGarcía i MarioGuidoPérez, tant en la part de continguts com en la seva realització tècnica.

Per accedir a l’índex dels butlletins publicats prémer aquest enllaç.

darrera modificació: Febrer 2012