Els papers de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC

Es tracta d’una col·lecció en format electrònic on es publiquen estudis, informes, reports, treballs de recerca, tesines, etc. que estan relacionades amb les activitats de docència i recerca que realitzen els membres actius, estudiants i col·laboradors d’aquesta Càtedra. Mentre que la revista Sostenible? és una publicació fonamentalment de reflexió basada en articles realitzats per encàrrec sobre temes monogràfics, la Revista Internacional de Sostenibilidad, Tecnología y Humanismo, és clarament una revista científica on es publiquen papers inèdits, la col·lecció Els papers de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC és una publicació que recull continguts en un format més extens que no tindrien cabuda en les anteriors publicacions.

Per accedir als continguts de tots el números d'aquesta col·lecció, cliqueu aquí.

darrera modificació: Gener 2010