El Grup AquaSost en el 11º Meeting Susana – Rio de Janeiro-Brasil

El Grup AquaSost en el 11º Meeting Susana – Rio de Janeiro-Brasil

AquaSost en el 11º SuSanA

AquaSost al 11 º Susana
El passat mes de març, el grup AquaSost de Gestió Sostenible de l'Aigua, va participar del 11 Trobada Susana (Sustainable Sanitation Aliance) a la ciutat de Rio de Janeiro, entre els dies 19 i 21. Susana és una xarxa flexible d'organitzacions que treballen en la investigació, implementació i promoció de sistemes de sanejament sostenible (www.susana.org). Va participar activament de la reunió una de les alumnes del Màster en Sostenibilitat, investigadora del grup, Alice Miranda.

En aquest esdeveniment van estar presents investigadors i professionals de tot el món, principalment d'Europa i Llatinoamèrica, on es va discutir sobre els principals tòpics sobre el sanejament sostenible:

• Salut i higiene
• Medi ambient i recursos naturals
• Tecnologia i operació
• Aspectes econòmics i financers
• Aspectes socioculturals i institucionals

Part dels materials obtinguts els podeu descarregar del següent link:

darrera modificació: Març 2011