Restauració socio-ambiental a través de jardins comunitaris

Els Jardins Comunitaris són una iniciativa de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC, portades a terme amb la participació de l'Àrea Metropolitana (AMVA), el Jardí Botànic de Medellín, la institució universitària Tecnológico de Antioquia (TdeA) i l'Ajuntament de Barcelona, entre altres.
Restauració socio-ambiental a través de jardins comunitaris

Jardí comunitari demostratiu

Consisteix en la implantació de jardins gestionats per la pròpia comunitat de Moràvia. S'ha capacitat a un grup de voluntàries líders interessades a formar part del procés de transformació socio-ambiental. La capacitació la van realitzar tècnics cooperants de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat a Medellín.

Els jardins comunitaris són una iniciativa de transformació delMorro de Moravia” que compleix amb una funció social en permetre el manteniment d'un vincle entre els habitants reubicats i l’antic abocador, una funció paisatgística i una funció ecològica per la fitoremediació i la generació de sòl a partir del compostatge de les plantes. Fins ara s'han sembrat dues parcel·les demostratives dels Jardins Comunitaris i s'ha destinat un espai per a un compostador.

darrera modificació: Març 2011