Oberta la convocatòria de beques UPC-UdeA dins el marc del projecte del PCI Iberoamèrica

La Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (CUS) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) en col·laboració amb la Universidad de Antioquia (UdeA) obren la convocatòria de beques per a la col·laboració i cooperació internacional UPC-UdeA, dins el marc del projecte "Enfortiment Institucional: Restauració Integrada de Conques Fluvials Urbanes mitjançant l'ús de Tecnologies Sostenibles" del Programa de Cooperación Interuniversitaria e Investigación Científica Iberoamérica (PCI).
S'ofereixen un total de quatre beques, les quals seran atorgades segons formació en el següent ordre: dos per a arquitectura, una per a enginyeria civil i una altra per a ciències ambientals.
El període de durada serà d'entre quatre i deu mesos segons la convocatòria.
El format de la sol·licitud i de la documentació que s'haurà de presentar, es troba descrit en els arxius adjunts i hauran d'enviar-se en format digital, via correu electrònic dirigits a:
Andrea Echeverri
Personal de suport administratiu del projecte
Enfortiment Institucional: Restauració Integrada De CuencasFluviales Urbanes  Mitjançant l'ús de Tecnologies Sostenibles.

darrera modificació: Agost 2011